דף בית > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD > טיפים
טיפים

טיפים אלו נכתבו ע"י הקוראים. יש להתייעץ עם הרופא המטפל בלבד ולא לסמוך על הנכתב באתר לגבי כל טיפול או דרך השימוש בתרופות במכשירים השונים וכל הנלווה לתרופות

כיצד לשפר את זמן השימוש בונטויס  

אני רוצה לשתף אתכם קוראים יקרים בטיפים קטנים שלמדתי עם הזמן:
הטיפ הראשון והחשוב ביותר: אל תתביישו לומר את מה שאתם מרגישים. אם אתם חושבים שתוצאות המחקר של חברת התרופות אינן נכונות, כי אצלכם זה אחרת, אמרו זאת בקול רם. תבינו שהניסיון שלנו, שלכם במכשיר הזה, הוא הכלי הטוב ביותר כדי לדעת לתפעל אותו הלאה, בשנים הבאות, בצורה הטובה ביותר. אם אנחנו לא נדבר, לא תהיה לעולם אפשרות לדעת על תקלות או על תפעול נכון יותר של המכשיר.
דבר חשוב לא פחות: יש לנשום נשימות ארוכות ככל האפשר.
כל נשימה מוציאה אחריה 2 נשיפות. לדוגמא: ספרת 5 נשימות פנימה, יש לנשוף 10 פעמים החוצה כדי שיהיה אפשרי להכניס שוב 5 נשימות, וכן הלאה (עם הזמן כשמתרגלים הנשימות והנשיפות גדלות וזמן האינהלציה הולך וקטן).
אחרי כל פעולה יש לנער היטב את הממברנה לפני שמניחים אותה לייבוש.
זמן האינהלציה ברוב המקרים קשור לבטריה של המכשיר. אם הבטריה מלאה לחלוטין, זמן האינהלציה יהיה נורמאלי בהתאם לנשימות, אם הבטריה מתחילה לרדת (אפילו מעט) כך יעלה בהתאם זמן האינהלציה.
לפעמים נתפסים בחלק העליון של הממברנה סיבים. יש לנקות אותם במים מזוקקים וסבון. אם הם עדיין לא יוצאים, יש לעבור עם טישיו בעדינות רבה כדי להוציא אותם והממברנה חוזרת לתפקוד מעולה.
לפעמים כשהמכשיר מצפצף ומראה קוד 66, זה בגלל שהדיסקית לא ממוקמת במקום כמו שצריך (היא מעט בחוץ). יש להוציא, להחזיר והצפצוף פוסק.
בניגוד למבקשים למלא את כל מיכל התרופה, אני מכניסה את החומר אל תוך החור המיועד לכך בלבד, סמוך למוט המתכת.
אם יש גם לכם טיפים מועילים, אשמח אם תשתפו אותנו לתועלת הכלל.
שיהיה לכולנו המון בריאות והצלחה בהמשך הדרך!

 

 

מניעת דימומי מחזור כבדים  

יש להיוועץ עם הרופא המטפל וגניקולוג בלבד. ישנם רופאים המצדדים בלקיחת פרוגסטרון כגון סרזט או פמולן [את הפמולן בבתי מרקחת בודדים בארץ. באנגליה ניתן להשיג את התרופה בפחות מעשירית מהמחיר בארץ.]  

זהירות ממחלות שונות  

יתר לחץ דם ריאתי היא מחלה מספיק רצינית להתמודד איתה ועל כן חשוב להיזהר ממחלות שונות אחרות עד כמה שאפשר. ממולץ לקחת חיסונים נגד שפעת ונגד דלקת ריאות [באישור הרופא המטפל] ולטפל בכל מחלה אחרת בשלבי ההתחלה שלה.

לעיתים מחלה קטנה אחת יכולה לשבש מאד רציני את חיי החולה, מאחר והיא גורמת לו קשיים שמשפיעים על הלחץ הריאתי, ויוצרים גלגל של קושי פיזי שקשה לצאת ממנו. על כן חשוב לטפל מייד בכל מחלה שהיא אף הקטנה ביותר בצורה מיידית טובה ומהירה.

 



תרמו לעמותה צפו בסרטון תדמית הצטרפו לעמותה